روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

روزهای تنبلانه!

ما خوبیم خداروشکر!

اگه از دوران شیرین بارداری در چند هفته اولش بخوام بگم باید بگم که تنبلی شدیدش به ما رسیده و کسالت و بی حالی و خوابالو بودن؛ با این حال در هر حالتی یادم هست که خداروشکر کنم از ته دل و در قنوت نماز هام بخونم: رَبِّ هَبْ لِی مِنْ لَدُنْکَ ذُرِّیَّةً طَیِّبَةً إِنَّکَ سَمِیعُ الدُّعاءِ.

دیگه اینکه خونه مامان هم خیلی بیشتر تر بهم میچسبه ، صبح های روز جمعه منتظر میمونم تا همسر جان از خواب بیدار شه که منو برسونه خونه مامان ، اونجا هم که میرسم مثل کوآلا همش بالشتم بغلمه و از این اتاق به اون اتاق میرم، هی هم غذاهای خوشمزه بهم تعارف میشه و گاها بقیه هم منو بهونه میکنن و هوس نون خامه ای میکنن و آب هویج بستنی!! شب هم که داداش و زنداداش معمولا برای شام میرسن تموم کارهای پذیرایی و ظرف شستن و اینها رو زنداداش انجام میده! (میدونم که خیلی بدجنسم ، ولی خب آخه خیلی میچسبه) یکبار هم که اجبارا بلند شم سرپا تا ادای کار کردن از خودم در بیارم ، عروس گفتش که برو بشین تو کمرت درد میگیره!!!! انصافا تو این یک مورد ما رو خجالت زده و شرمنده خودش کرد!

شب هم برگشتنی خونه، مامان یه بغل بهم غذاهای جورواجور میده که به لطف این حرکت مامان لازم نیست دیگه تا دو سه شب بعدش بخوام آشپزی کنم ( و باز هم البته خداروشکر میکنم که نهارها هم من و همسری جفتمون محل کار میخوریم)

از کارهای خونه هم تا جایی که میشه فاکتور میگیریم و هی اونها رو به بعدها موکول میکنیم و هر شب ساعت نه و نیم شب یا دیگه نهایتا ده خوابیم!! (البته فقط من و نه همسر!)

این بود شرح حال تمام چند هفته اخیر من!


- الهی که تمام این روزهای خوش نصیب و قسمت همه کسایی بشه که آرزوشو دارن

نظرات 7 + ارسال نظر
آبگینه یکشنبه 24 بهمن 1395 ساعت 10:23 http://abginehman.blogfa.com

احوااااالاته مامان الی؟
خوبی عزیزم؟ نی نی گولو خوبه ان شاالله؟

ممنون آبگینه جان
مرسی ازت که همیشه به فکر مایی

زهره یکشنبه 17 بهمن 1395 ساعت 16:24 http://berkesabzeman.blogsky.com/

مراقب خودت باش الی جان - آب هویج و جگر نخور - من خودمم باردارم ولی یه کم از شما جلوترم

سلام زهره جان
انشالله بارداری راحت و آسونی داشته باشی
مواظب خودت و نی نی خوشگلت باش

mahna جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 00:14

الی جان قبل تر ها چند بار وبلاگت رو خونده بودم، امشب اتفاقی باز اومدم و چقدر خوشحال شدم وقتی خبر بارداریت رو خوندم، منم پارسال این روزها هفته دهم بارداری رو میگذروندم و روزهام کاملا به تنبلی و خواب میگذشت تمام روز رو خواب بودم و اصلا نمیتونستم پلکام رو باز کنم و چقدر خوشحال بودم که شاغل نیستم و میتونم راحت بخوابم، یادش بخیر
از این روزها لذت ببر تازه مادر عزیز

ممنون مهنا جانمحبت داری عزیزم
آخ آخ مهناااااا خیلی میچسبه خوابش
آدرس وبلاگ میذاشتی خب خواهر

معرفی وبلاگای خش پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 20:35

روزهای خوشت پایدار و ابدی

انشالله دور و برهممون پر باشه از اتفاقات شاد و شیرین همیشه

samira چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 10:57 http://sama92.blogfa.com

الی جون این روزا انقدر خبر بارداری شنیدم
واقعا برای هر کدومشون کلی ذوق کردم برای بارداری تو هم همین طور
خداروشکر والهی آمین برای همه آرزومندا

مررررسی سمیرا جان
خداروشکر، تا باشه ، از این خبرا
انشالله روزی همه کسایی که نی نی میخوان

شهره سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 00:38

خداروشکر خوبی.پس لیستت چی شد خوردنیها

حتما حتما شهره جان
ببخشید اگه یادم رفت، خوب شد یادآوری کردی

آبگینه دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 20:56 http://abginehman.blogfa.com

خداروشکر چقد اون آیه ای که نوشتی قشنگه. منم همیشه تو سجده آخره نمازم میخونم
میبینم خونه مامان خیلی تحویلت میگیرن
خیلی خوبه الان غذا درست نکن. کاره خونه مخصوصا جاروبرقی رو فراموش کن. با موادشوینده اصلا کار نکن
الی جان آب هویج زیاد نخور تو ماههای اول خوب نیس
خدا نی نی ات رو حفظ کنه و بسلامتی بدنیا بیاد عزیزم

ممنون آبگینه جان
مرررررسی از توصیه های دوستانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد