روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

میرسم همه رو انجام بدم آیا؟؟

دنبال پوشک سایز 5 هستم ، بایدیکسر بانک هم بروم، زنگ بزنم به ستاره خانم بیاد خانه مان بابت تمیزکاری اساسی خونه، برای قرار مهمانی دوستانه 97/7/7 که از چند سال قبل فیکس شده ، برای پسرک لباس باید بخرم ، خریدن یک تکه طلای خوشگل و قیمت مناسب !برای نی نی داداش که اوائل مهر دنیامیاد.  مدتهاست که فیلم ندیدم ، به شدت دلم میخواد با همسر جان به یک سفر یکروزه دونفره برویم و....

همه این کارها رو گذاشتم برای یک هفته آخر شهریور که شرکت به خاطر تعطیلات تابستانی تعطیل است و من هم خانه هستم.

یادم باشد که نان هم نداریم!!


گاهی....کتابی!

عاشق این هستم که صبح ها توی اداره، حوالی ساعت 8 تا هشت و نیم ،بیخیال صحبت همکاران با هم، کتاب بخوانم( البته از نوع ای - بوک)، همراه با یه چای داغ خوشمزه به همراه یه تکه کلوچه یا شیرینی چیزی؛ اصلا صبح ها به عشق همین نیم ساعت خلوت اول صبح بیدار میشم 

مادر خوبی هستم یا نه را نمیدانم، فقط میدونم که این خلوت اول صبح در محل کار خیلی می چسبد لا مصب!