روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

میرسم همه رو انجام بدم آیا؟؟

دنبال پوشک سایز 5 هستم ، بایدیکسر بانک هم بروم، زنگ بزنم به ستاره خانم بیاد خانه مان بابت تمیزکاری اساسی خونه، برای قرار مهمانی دوستانه 97/7/7 که از چند سال قبل فیکس شده ، برای پسرک لباس باید بخرم ، خریدن یک تکه طلای خوشگل و قیمت مناسب !برای نی نی داداش که اوائل مهر دنیامیاد.  مدتهاست که فیلم ندیدم ، به شدت دلم میخواد با همسر جان به یک سفر یکروزه دونفره برویم و....

همه این کارها رو گذاشتم برای یک هفته آخر شهریور که شرکت به خاطر تعطیلات تابستانی تعطیل است و من هم خانه هستم.

یادم باشد که نان هم نداریم!!


نظرات 5 + ارسال نظر
ریحانه چهارشنبه 4 مهر 1397 ساعت 15:49

سلام الی جانم
خیلییی از جوابت ممنونم..انشاالله سلامت باشی عزیزم
ممنونم دوست مهربونم
اخه نمیدونی چه دکترای خفنی رفتم،مرکز ناباروری ابن سینا که میگن خیلی خوبه رفتم
خیلی دوس دارم برات کاملتر توضیح بدم که یه کم کمکم کنی عزیزم
اما نمیدونم چجوری
میخواستم ایمیلمو بذارم که جوابو برام ایمیل کنی اگر دوس داری...گفتم شاید سختت باشه اصن اینجا جوابمو بدی عزیزدلم
خودم خیلییی خیلی احتیاج به کمکت دارم
ولی دیدم که نمیشه نظر خصوصی گذاشت...
وبلاگ ندارم عزیزدلم...چجوری برات نظر بذارم که بقیه نبینن؟

برام ایمیل بزار ریحانه جان
یه گروه تلگرام بهت معرفی میکنم
یکسری از بچه ها با ذخیره تخمدان کم همه در حال معالجه هستن پیش دکترای مختلف
فکر کنم تجارب اونها خیلی بیشتر بدردت بخوره

بانوی تابستان سه‌شنبه 3 مهر 1397 ساعت 14:15 http://miavivo.blogsky.com

خیلی خوب یاداوری خرید نون بین این همه کار و اهداف هفته ی اخر شهریور. امیدوارم تونسته باشی لااقل به مسافرت دو نفره ی یک روزات جامه ی عمل بپوشونی

بله! اصولا نون خیلی مهمه در خانه ما!چون اگه نهار یا شامی هم نپخته باشیم ، میشود نون رو با یک چیزهایی خورد و سیر شد
بله سفر هم رفتیم

ریحانه دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت 19:38

عزیزم من ریحانه ام
کامنتم نصفه اومده براتون؟اینی که تایید کردین نصفس
یه سوال پرسیده بودم،راجع به ذخیره تخمدان...من هم هورمون ا ام اچ ام به شدت پایینه و خییییلی استرس دارم ممنون میشم کمکم کنی عزیزم بهم بگی با چقد شما باردار شدی؟؟پستای اون موقع تونو هزااار بار خوندم و هی به خودم امید میدم...خیلی میترسم دکتر گفته ای وی اف...همممش فکروخیال دارم چندماهه

البته که امیدوار باش عزیزم
AMHمن خیلی پایین بود ، یک درصد یا حتی پایین تر
اگه مشکل FSH بالا نداشته باشی ، ذخیره تخمدان کم مشکلی برای بارداری محسوب نمیشه.اینا رو من بعدا فهمیدم ، بعد از مراجعه به چندین دکتر
دکترای بیسواد میگن فقط آی وی اف
دکتر تهرانی و دکتر کومار ( هندی) رو معرفی میکنم . طب سنی هم خیلی بهت میتونه کمک کنه و البته آرامش
ریحانه جان کاش یه آدرس از خودت میزاشتی بهتر کمکت میکردم.

ریحانه جمعه 30 شهریور 1397 ساعت 21:25

سلام الی جانم
امیدوارم حالتون خوب باشه. هم حال شما هم نی نی

سلام عزیزم
ممنون

استااااااد دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 16:20

سایز 5؟ اوه اوه اوه

بله ، فعلا سه چهار بسته ای سایز 4 داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد