روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

گاهی....کتابی!

عاشق این هستم که صبح ها توی اداره، حوالی ساعت 8 تا هشت و نیم ،بیخیال صحبت همکاران با هم، کتاب بخوانم( البته از نوع ای - بوک)، همراه با یه چای داغ خوشمزه به همراه یه تکه کلوچه یا شیرینی چیزی؛ اصلا صبح ها به عشق همین نیم ساعت خلوت اول صبح بیدار میشم 

مادر خوبی هستم یا نه را نمیدانم، فقط میدونم که این خلوت اول صبح در محل کار خیلی می چسبد لا مصب!

نظرات 4 + ارسال نظر

ای بوک خوندن برام خیلی سخته یه جورایی با کتاب خیلی خیلی راحت ترم
مادر خوبی هستی منم سرکار یه نفسی میکشم از دست دختری

مرسی که خیالموراحت کردی

تیلوتیلو سه‌شنبه 6 شهریور 1397 ساعت 10:15

من آخر شبها با خودم خلوت میکنم
حتما کتاب میخونم
اگه خیلی خسته نباشم فیلم میبینم
به گلدانها رسیدگی میکنم
و خیلی اون ساعتها را دوست دارم

من راستش آخر شبها از خستگی بیهوش میشم تیلو جان
آخ ...گلدانها....خیلی حس خوبیه

تیلوتیلو سه‌شنبه 6 شهریور 1397 ساعت 10:05

ماهی دوشنبه 5 شهریور 1397 ساعت 14:15

به به بالاخره اومدی... زود به زود بیا دختر

ممنون از لطفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد