روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

به امید نوشتن از خاطرات همیشه خووووووش

اینجا رو برای این درست کردم تا خاطرات شیرینم همیشه باقی بمونه و البته که اگه خدا بخواد این وبلاگ محلی باشه برای ثبت خاطرات همیشه شیرین

خیلی وقته وبلاگ مینویسم منتها با یه سبک دیگه  ودر یه فضای دیگه، بعد از مشکلی که برای بلاگفا پیش اومده بود تصمیم گرفتم کلا کوچ کنم از اونجا و اینجا بنویسم

میخوام اینجا از خاطرات زندگی مشترکم بنویسم ، باشد که خاطرات این روز های شیرین همیشه در ذهنم بمونه.

خیلی هاتون رو دو سه سالی هست که دنبال میکنم ، مث وبلاگ خاطرات یک لیدی متاهل ، خانم لورا و.....

کلا بعد از اینهمه پیشرفت تکولوژی من همچنان عاشق وبلاگ خوندن و وبلاگ نوشتن هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد