روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

نی نی های تو راهی

برام جالب بود واقعا، دقیقا در روزی ( یادداشت قبل) که داشتم حرف از تعداد زیاد شنیدن خبر بارداری اطرافیان را میزدم ، خبر بارداری دو تا از دوستان وبلاگی رو هم در وبلاگ هاشون خوندم،  حموم زنونه و دست نوشته های یک لیدی متاهل ، دلاک و هیلاای عزیز؛دوستان عزیزی که بارها با خاطرات شون خندیدم و اشک ریختم، دوستانی که بعضا ازشون چیزهای زیادی یاد گرفتم و خودمو در خلوت و خیالاتم خیلی وقتها جاشون گذاشتم و از جایگاه اونها فکر کردم و فکر کردم و فکر کردم...دوستان عزیزی که خیلی وقته دارم میخونمشون، شاید بیشتر از دو سه ساله ....به هر حال امیدوارم نی نی های خوشگلشون به سلامتی دنیا بیان


-: آیا کسی اینجا رو میخونه؟بهم بگین که با انگیزه تر بنویسم.

نظرات 1 + ارسال نظر
دلاک شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 14:49

ممنونم الی جان از نظر لطفت همیشه شاد و موفق باشی

قربونت برم مامانی خوشگل
یعنی من عاااااشق شکل و شمایل تموم خانومای تپلی هستم که دارن مامان میشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد