روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

چهارشنبه عزیز....

امروز چهارشنبه خوشگله اس ، هورااااااااااااااا چهار شنبه عزیز ودوست داشتنی که به ما کارمندا خیلی حال میده

- درحین کار کردن دارم لیست کارهایی که باید پنجشنبه و جمعه انجام بدم رو در میارم ، بدین صورت که 1- تمیز کردن حسابی یخچال 2-شستن دستمال های گردگیری  3- دوختن دکمه های پیراهن همسر جان و .... کارهایی از این قبیل که ممکنه در طول هفته یادم رفته باشه یا حتی پشت گوش انداخته باشم ، گرچه هفته پیش شنبه هم تعطیل بود و ما رسما سه روز تعطیلی پشت سر هم داشتیم.آها ...... کار مهم دیگه ای که نباید ازقلم بندازم اینه : درست کردن آبگوشت برای نهار روز پنجشنبه

همسر جان الان مدت مدیدی است که هوس آبگوشت کرده و منم تا حالا درست نکردم ، به این دلیل که خودم اصلا دوست نمیدارم، ولی خب دیگه گفتم بعد مدتها یه حالی هم به هوس های غذایی ایشون بدیم .

-یکی از دوستان صمیمی عزیز خود را به یکی از دوستان صمیمی همسر جان پیشنهاد دادیم و ایشان مزدوج شدن الحمدلله دوسال پیش، حالا الان خانمه حامله اس ، یک ماه و نیم ، به قدری از شنیدن خبرش از خودمان ذوق در کردیم که گویی ثمره زندگی خودمان است، از ذوقمان تا شنیدیم شبش رفتیم خانه شان و برایشان کیک خریدیم بردیم ، هرچقدر ما قیافه های خوشحالی داشتیم ، زن و شوهر هر دو بی حس!

-پیگیر کارهای دکتر رفتن هم هستم همچنان ، پنجشنبه گذشته یکسری آزمایش دادم که این پنجشنبه جوابش حاضره ، باید بعدش ببرم پیش یه دکتر متخصص زنان که نشون بدم، مادرجانمان هم گیر داده که حتما بریم یک سر دکتر طب سنتی ، که البته من از حجامت که به احتمال زیاد یکی از مراحل درمانش هست خیلی زیاد میترسم. کسی تجربه ای داره؟!

-مادر عزیز نکته سنجمان دیروز به نکته نغزی اشاره کردن: قبلا هر کسی رو میدیدی تابستون خانما همه حامله بودن ، اما دخترای الان همه شکما صاااااف!!!!!

-آبگینه جان آدرس وبلاگت رو فراموش کردم، برام میزاری

نظرات 2 + ارسال نظر
Soo یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 10:23

سلام ،من هم دکتر طب سنتی رو پیشنهاد میکنم ولی به شرطی که دکتر حاذقی باشه نه از این فروشنده های دارو گیاهی ،دوستم در حالتی باردار شد که بهترین دکترها از بارداریش ناامیدش کرده بودن وهمه میگفتن یائسه شده وهیچ تخمکی نداره،اما یه پزشک طب سنتی مراجعه کرد وشکر خدا یه پسر تپل ومپل داره

سلام soo
خداروشکر که دوستت الان یه پسر تپلی داره
رفتیم دکتر سنتی ،امیدوارم خوب باشه نتیجه، تعریف میکنم....

آبگینه شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 16:47 http://abginehman.bligfa.com

من آبگوشت رو دسته جمعی دوس دارم
من فوق العاده نسبت به درد حساس و بی تحملم ولی چندسال پیش دوبار حجامت انجام دادم. بینه دو کتف کمر. اصلا درد نداشت
واسه این مساله طب سنتی کدوم قسمت از بدن رو حجامت میکنن؟

سلام آبگینه جان
وای نه من اصلا آبگوشن دوست ندارم
من رفتم انجام دادم ، قسمت لگن رو حجامت کردن ،‌بالای باسن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد