روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

دلم جز هوایت هوایی ندارد....

-دیشب داشتم از خیابانی با مادر رد میشدم که از بلندگوی مسجد چند کوچه آنطرف تر شنیدم: " یا علی بن موسی الرضا"......یکهو  اشکی بود که پشت اشک اومد و بغضی که نشست توی گلوم؛  همچین احوالاتی دارم این روزها...


-هیچ کارمند و همکار خوبی نیستم این روزها، بغ میکنم پشت سیستمم و هی چای پشت چای و هی مطالب مختلف میخونم از سایت های بارداری و زنان وزایمان ، تا جواب سوالهای  مختلفم رو پیدا کنم . این وسط هم گهگاه کاری و گزارشی و برنامه ریزی برای دوره ای و...نه از خوش خلقی روزای قبل خبری هست ، نه از گفتگوی روزانه با همکار بغل دستی.

میشینم برای خودم عسل و دارچین ، یا عسل و سیاهدونه ام رو میخورم و نگاه های پر از سوال همکار هم به هیچ جام نیست! 


- حالم زیاد نوسان داره این روزها ، غمگین نیستم ، فقط فکری ام؛دعا کنیم برای همدیگه ، تا حالمون خوب بشه

نظرات 7 + ارسال نظر
آبگینه چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 15:58 http://abginehman.blogfa.com

همه چی رو بسپر به خدا و به حرفای پزشک معتمدت عمل کن

سلام
همه چیز را سپردم به خدا آبگینه جان، ولی میترسم خیلی

الهه سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 13:54

سلام عزیزم چند روز پیش خیلی اتفاقی با وبت آشنا شدم و از استرسی که برات بوجود آمده ناراحت شدم. دیشب به این وب باز هم تصادفی بر خوردم گفتم شاید اگه لازم شد با مراجعه به این پزشک مسئله ای که باعث نگرانیت شده برطرف بشه. این اطلاعات رو از این وب پیدا کردم:
http://fereshteh1356.blogfa.com
دکتر رضا نصر متخصص زنان، نازایی و لاپراسکوپی هست....ضمنا تخصص سونوگرافی لگن هم داره و خودش سونو تخصصی انجام میده....تشخیصش توی بیماری واقعا عالیه و از لحاظ اخلاقی و علمی و حرفه ای یه دکتر فوق العاده س....شماره مطب ش....88871044 ...مطبش هم طبقه نهم ساختمان پزشکان دی

سلام الهه
خداروشکر که هنوزم دوستای مهربونی مثل تو هستن.....
ممنون از محبتت

Soo دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 14:13

سلام عزیزم ناراحتی و استرس چرا.!ان شا الله با نسخه دکتر طب سنتی خوب میشی . مطمین باش

سلام soso
خدا کنه،امیدوارم تاثیر داشته باشه واقعا

کتایون یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 22:08 http://http://myexmarriedsomeoneelse.persianblog.ir/

خدایا حال الی خانوم رو خوب بکن و ارامشی که دوست داره بهش بده لطفن .

مرسی کتایون جان
ممنون از محبتت

آنا شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 12:29 http://aamiin.blogsky.com

انشالا حال دلتان بهتر می شود.

مرسی آنا جان

لاله شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 12:28 http://unbornsmile.blogsky.com

سلام
به نظرم خیلی زیاد دچار استرس شدی. حتی اگه خدایی نکرده یائسه زودتر از موعد داشته باشی هزار تا روش لقاح آزمایشگاهی وجود داره ک میتونی باردار بشی. اینقدر فک نکن البته میدونم گفتنش آسونه.

سلام لاله جان
دعا کن که کارمون این همه به دکتر و ... نیفته

ماهی شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 11:10

الی جان اینقدر فکر و خیال این موضوع رو نکن... افسرده بودن، فکر و خیال و استرس یکی از موانع اصلی این کاره . باید کاملاً بی خیال و راحت باشی. من هم تا وقتی که بهش فکر می کردم و درگیری ذهنی داشتم، اتفاقی نیوفتاد اما به محض این که بی خیال شدم و در عین حال رژیم غذایی هم داشتم در کنارش، یهو اتفاق افتادم. الان هم 5 ماهه هستم. برات خیلی دعا می کنم. ایشالله خدا حاجت دلت و می ده... توصیه زیادم بهت اینه که اصلاً نگران نباش بلکه خیلی عادی و راحت موضوع رو مدیریت کن و براش برنامه ریزی کن بدون استرس و فکر و خیال واهی... از خدا برات ذهن آرام و دل شاد می خوام

سلام ماهی جان
خیلی لطف داری، خیلی به دعات نیاز دارم دوستم
انشالله که دوران بارداری شیرینی رو بگذرونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد