روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

پاییز عزیز...

-کلا پاییز که میشود حال من بهتر است ، هی همینجوری از خوشی دلم قیری ویری میرود!! بس که که هوا خوبست و ابری میشود و نسیم خنک می وزد و خش خش برگهای پاییزی و....

نصف خوشی های عالم در پاییز برای من اتفاق افتاده ،به اضافه  تولد خودم و خاطرات شیرین دوستی با همسر جان در پاییز و یکسال بعد ترش مراسم خواستگاری و بله برون و نامزدی 


-دو سه روز آخر تابستان را رفتیم همدان عروسی ، از تصورات من خیلی بهتر بود، تمام مدت خندیدیم و رقصیدیم و حالش رو بردیم.


 -همسر جان قرار است آبان ماه بروند به یه ماموریت سفر خارجه! خدا کند که جور شود و ماهم با ایشان برویم.


 -شبهای پاییزی جون میدهد که کاموا و میل بافتنی دست بگیری و هی فکر و خیال ببافی و عشق کنی ، قبلا تر ها یه شال گردن رنگی رنگی برای خودم بافته ام و مزه اش هنوز زیر دندونم است ، کسی کلاه بافتنی نوزادی خرسی!بلد است به من هم یاد بدهد یا حتی سایت یا وبلاگی رو معرفی کند با آموزش کامل؟!


 -محرم نزدیک است ، آخ جون به شبهای محرم ، به گریه های از ته دل ، وقتی که نیاز نیست به کسی دلیلش رو هم توضیح بدی.....


نظرات 5 + ارسال نظر
هنرمند جمعه 7 آبان 1395 ساعت 09:42 http://www.honar5556.blogfa.com

بزرگ که می شویم ، غصه ها زودتر از ما قد می کشند ،

دردها نیز !!!!!!!!!

غافل از این که لبخند هارا ،

در آلبوم کودکی جا گذاشتیم....

حیف......
................سلام و عرض ادب[گل]

سلام هنرمند جان
خوش آمدی....

سمیرا دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 18:26 http://sama92.blogfa.com

سلام الی جان
از وبلاگ سکانس های زنانه بهت سر زدم خوشحال میشم با هم دوست شیم
منتظظرم اگه اجازه بدی لینکت کنم
دارم تا جایی که می تونم نوشته هات رو می خونم ویه دنیا آرزو خوب دارم برات

سلام سمیرا جان
ممنون ازمحبتت
بله بله حتما دوست میشیم با هم ممنون به خاطر لینک

آخ ..پاییززززززززززززززز..
منم دختر پاییزم ..
دختر برگ ریزان و خش خش برگ ها و خاطرات عاشقانه .

غ ـزل دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت 11:00 http://life-time.blogsky.com/

من اما دلم میگیره تو پاییز
اما همه فصلها دوست داشتنی اند

سلام غزل
بله ، همه فصلها دوست داشتنی اند ، اما پاییز بیشتر

آبگینه یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 16:33

دخترک مهرماهی دوست داشتنی
من بعد از اتمام مدرسه هام پاییز رو دوس دارم

البته من دخترک آذر ماهی دوست داشتنی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد