روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

خدایا شکرت...

به حرمت آیه های قرآن...

به برکت آیه های  آرام بخش  یاسین...


معجزه ای در من در حال روئیدن است.



امروز دومین سالگرد عقدمان هست، خداروشکر به خاطر این رویای شیرین.

نظرات 8 + ارسال نظر
آبگینه چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 10:44 http://abginehman.blogfa.com

یه هفته دیگه هم گذشت و از الی جان خبری نشد!!
کووووووووووجایی دختر؟ خوبی؟ ان شاالله نی نی خوبه؟ لگد میزنه

سلام آبگینه جان
ممنون از محبتت

آبگینه چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 11:48 http://abginehman.blogfa.com

مامان الی دلمون تنگ شده واست بیا دیگه

عزییییییییییییزم

زهره سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 16:31

تبریک میگم بهتون بابت جوانه کوچک

ممنون زهره جان
انشالله قسمت همه خانمای منتظر

شهره دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 01:51

عزیزم تبریک میگم خیلی خوشحال شدم برات.حسابی مواظب خودت باش. کارای سنگین کلا ممنوع. راستی چیا خوردی برای ایجاد تخمک من بچه دارم ولی بعد زایمانم پریدم بهم ریخت و الانم 4 ماهه نشدم .چیا بخورم ؟؟؟

ممنون شهره جان
انشالله خدا بچه ات رو برات حفظش کنه
حتما یه لیست کامل میزارم از چیزایی که خوردم.

آبگینه دوشنبه 20 دی 1395 ساعت 14:07 http://abginehman.blogfa.com

امروز همینجوری گفتم وبلاگت الی رو باز کنم. هنوز کامنتت و خبره خوشی که بهم داده بودی رو نخونده بودم که این پستت رو خوندم و کلی شاد شدم. بعدش رفتم وبلاگه خودمو دیدم و دیدم مامان الی عزیز از خبرای خوب گفته واااااااای امروزه منو ساختی و شادم کردی
الی بیا بنویس دیگه. واسمون از معجزه خداوند تعریف کن

انشالله قسمت همه بشه
چند ماهی بود که دکترا بهم گفته بودن در بدنت اثری از تخمک نیست!!!
باور میکنی آبگینه روزی هزار بار میگم خدایا شکرت

آبگینه دوشنبه 20 دی 1395 ساعت 12:56 http://abginehman.blogfa.com

واااااااااااااااای الی جونم چقد خوشحال شدم
مبارکتون باشه. به سلامتی عزیزم
یادمه یکی از پستات رو خونده بودم و خیلی غصه دار نوشته بودی خیلی به فکرت بودم
چند وقتته مامان خانوم؟

مررررررسی مهربون
راستش من چند ماهی بود که غصه دار بودم شدید، بعدا مفصل تعریف میکنم
هفت هفته عزیزم
هنوزم به دعاهاتون نیاز دارم.

مریم یکشنبه 19 دی 1395 ساعت 21:48 http://yohoho.blogf.com

خواننده خاموشم و کیف کردم از خبرت
واسه معجزه دار شدن منم دعا کن مامان جان
یاسین میخوندی؟ به منم بگو

ممنون مریم جان
انشالله قسمت همه زنهای عالم کنه این لحظه های شیرین مادری رو
حدود چهار پنج ماهی هست ، بتونم هر روز سوره یاسین میخونم انشالله.
هیچ کس از در خونه خدا دست خالی برنمیگرده

پرند یکشنبه 19 دی 1395 ساعت 19:01

تبریک خانمی، خواننده خاموش بودم، با این خبر خوب دیگه نشد خاموش بمونم

مررررررسی عزیز دل
لطف کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد