روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

فحش دادن خانمهای باردار آزاد است

-  -    چند روز پیش یکی یک جایی گفته بود که داره آلبالو یخ زده میخوره با نمک!!! و من از همون لحظه رفته بودم تو تصور آلبالوی یخ زده با نمک!!!یکی دو روز بعد تر با همسر جان رفته بودیم بیرون و با هم آب آلبالو خوردیم و یه معجونی که چیزهای ترش داشت و لی خب باز هم در رویاهام خودم رو میدیم که دارم آلبالوی یخ زده میخورم با نمک!!!

  تا اینکه دیروز همکار سن و سال دارمان اتفاقی اومد دم اتاقم و گفت: داشتم یخچال و فریزرم رو تمیز میکردم ، یهو دیدم یه بسته آلبالو دارم !! نصفشو خوردم ، نصف دیگه اش رو برای تو آوردم!!! آخ که چقدر دلم ضعف رفت از خوشی ، به خاطر داشتن همکاری چنین با شعور( توضیح اینکه: همکار باشعور مان اصلا نمیدونه که من باردارم) تازه خیلی هم با هم مراوده کاری نداریم ، خدا جووووون میدونم که اینا همه کار خودته...


-    -__    همسر جان برایمان از فرنگ، هر خوراکی خوشمزه شیرینی که دیده آورده ، آیا تنها گذاشتن یه خانم باردار که مشکوک است به دیابت بارداری و الان دو سه هفته ای هم هست که انجام دادن آزمایش قند یکساعته گلوکز را به تعویق میندازه، کار صحیحی است؟؟؟؟!!


-     __   آخر این هفته 4 ماهگی رو تموم میکنم ، به نظر خودم تغییر چندانی در ظاهرم نکردم ولی همسر عزیز که میدونه از اینکه شکمم بزرگ بشه چقدر خوشحال میشم، هر روز خیلی جدی بهم میگه: به نظرم نسبت به هفته قبل بزرگتر شده!!

نظرات 2 + ارسال نظر
زهره دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 14:10 http://berkesabzeman.blogsky.com/

منم الان دلم آلبالو یخ زده با نمک خواست که
....
الی جانم خدا رو شکر که 4 ماه رو به سلامت طی کردی. دیابت بارداری رو شوخی نگیر و حتما برو آزمایشش رو انجام بده زودتر.
شکمت تا پایان 5 ماهگی بزرگ نمیشه زیاد. کمی و فقط کمی تغییر میکنه. اما از 5 ماه به بعد یهویی میزنه بیرون

فحش بده زهره جان ، راحت باش
منم یه کمی خوردم ، یه کم دیگشو هم ذخیره کردم برای چند روزه آینده ام:،‌آدرس بده بیارم برات عزیزم

آبگینه یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 11:05 http://abginehman.blogfa.com

واااااااای آلبالو با نمک
چقد زود۴ماه گذشت. خداروشکر الی جان. ان شاالله۵ماه باقی مونده رو هم به سلامتی میگذرونی
هر سری وبلاگت رو میخونم کلی ذوق میکنم. خیلی مواظب نی نی گولوجان باش

مرررررسی عزیز دل:
انشالله به زودی شما خاطرات نی نی گولوت رو بزاری
راااااستی خاله شدن هم حس شیرینیه که من تجربه اش نمیکنم متاسفانه؛ شما ولی حسابی حالشووووو ببر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد