روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

بگذاریم که احساس هوایی بخورد...

دیروز عصرشنبه بعد از تایم کاری رفته بودم تا جواب آزمایشی که روز پنجشنبه داده بودم رو از آزمایشگاه بگیرم ،خدارو شکر همه چیز خوب بود و قند ناشتام به مقدار خیلی زیادی اومده پایین تر

از در آزمایشگاه که اومدم بیرون یه بارون ریز ریز خیلی قشنگی میومد ، صبرکردم کنار خیابون تا یه کم شدت بارون کمتر شه ، همونجا زیر بارون چند بار از ته دل خدارو شکر کردم، بابت حس های خوبی که الان دارم و بابت همه داشته هام

یهو یادم افتاد که چند سال پیش تر که بارون میومد تو وبلاگم چیزای دیگه ای مینوشتم و یه کم غر غر میکردم ولی حالا.... بابت داشتن خیلی چیزا دارم شکرگزاری میکنم ....

بابت داشتن آرامش زندگیم ، خیال راحت و همسری مهربون و فندقی که تو دلمه و شغلی که استرسش برام خییییییییلی کمتراز گذشته اس

خدارو شکر کردم بابت همه اشکهایی که ریختم تمام این سال و تهش به خنده ختم شد.

مراقبه لذت بخشی بود بعد از مدتها...

بارون که کمتر شد راهم رو کشیدم و خوش خوشان و سلانه سلانه رفتم سمت خونه ، سرراهم برای خودم یه بسته پفک به عنوان جایزه خریدم و تو همون خیابون خوردم به خاطر این دوماهی که پرهیز غذایی داشتم به خاطر قند و یه کم بهم سخت گذشت. (تقریبا 4 ماهی هم بود که داشتم با نفسم مبارزه میکردم برای نخوردن پفک)

خونه که رسیدم موش آب کشیده شده بودم و یخ کرده بودم ولی خب بدنم سرحال تر بود و سرم سبکتر.... خلاء خوبی بود.

لحظات خوبین وقتایی که فقط و فقط برای خودمون زندگی میکنیم و حساب زمان ومکان از دستمون در میاد.


    - الهی که سال جدید همه مون پر بشه از اتفاقات خوب و آدمهای خوب

نظرات 4 + ارسال نظر
زهره دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 13:46 http://berkesabzeman.blogsky.com/

این مراقبه ها لحظه های عجیبی هستن... آدم به یه جایی وصل میشه ...
امیدوارم لحظه هاتون سرشار از آرامش باشه

دقیقا ، به جایی وصل میشی که نه تعلق به زمان داره نه مکان
الهی لحظه های همه مون خوش باشه

آبگینه چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 23:07 http://abginehman.blogfa.com

ان شاالله سال خیلی خیلی خوبی داشته باشی عزیزم

ممنون عزیزم
برای شما هم همینطور
امیدوارم سال 96 بهترین سال زندگی ات باشه

آبگینه دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 12:14 http://abginehman.blogfa.com

چقد خوبه یادآوری کنیم داشته هامون رو و شکرگذاری کنیم
خداروشکر قندت هم خوب بوده
واقعا جرات کردی تو بارداری پفک بخوری! آفرین آفرین
ان شاالله سال جدید هم واسه شما و فندق خان بهترین باشه

باور کن حدود 4 ماهی میشد که داشتم سر خودمو گول میمالیدم بابت نخوردن پفک
ولی خب دیگه مبارزه تا کی؟!!!!!

الهه دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 00:54

مرسی که می نویسی. خوندن نوشته هاتون حالمو خوب میکنه.
شاد باشی عزیزم.

ممنون الهه جان
انشالله که حال دل همه مون خوب باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد