روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

دعای فرشته ها

- پسرک قشنگم فقط خواستم بدونی که دست خودم نیست که با هر بار تکون خوردنت اشک از چشمام جاری میشه ، اینا اسمش اشک شوقه و هزار تا الحمدلله باهاش هست،  پس بیا تو هم به شکرانه این « بودن » با من تکرار کن: قل هو الله احد ...


- یکی اینجا هست که قراره بهش بگی : مامان دعا کن که شرایط کاری و هزار تا مسئله دیگه باعث نشه که لحظات زیبای با هم بودنمون کمتر شه

دعا کن برامون...

من به دعای تو فرشته معصوم این روزا خیییییییلی نیاز دارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
زهره سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 14:39 http://berkesabzeman.blogsky.com/

صبر کن حالا تکون هاش قوی و قویتر میشه... تو ماه هشت یه جوری میچرخه و سر میخوره که خنده ات میگیره... از زیر لباس هم کاملا مشخصه
خدا نگهدار هر دوتون باشه انشاله

یعنی من به شدت منتظر و عاشق اون لحظه ای هستم که تکوناش محکم تر شه

آبگینه شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 10:43 http://abginehman.blogfa.com

فرشته دوست داشتنیت حتما واست دعا میکنه
نگران هیچی نباش. تو و پسرت همیشه کناره هم خواهین بود

آبگینه جان شرایط کاری پیچیدهای پیدا کردم این روزا
تو هم برامون دعا کن که بهترین اتفاق برای من و پسرم رقم بخوره

حوصله کن خواهیم رفت شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 09:03 http://embrasser.blogfa.com

من هیچ وقتتت حتی تو خوابم نمیدیدم که یه روزی پسر داشته باشم، اما الان به هزارتا دخترهم عوضش نمیکنم ... نهایت لذت رو از این دوران ببر ... روی ماه گل پسر رو هم میبوسم ... کی میاد به این دنیا ؟

ممنون از لطفت فنجون عزیز
شما هم قندون جان رو ببوس ، بووووووس سفت!
انشالله از اواخر مرداد ماه باید منتظرش باشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد