روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد

- قید مسئولیت کاری جدید و پست رئیس ....  رو زدم و الان استرسم کمتره خداروشکر!

چون در اونصورت باید نهایتا ظرف دو هفته بعد از دنیا اومدن پسرک برمیگشتم به شرکت و برای نگهداری از نی نی چند روزه فکرهایی میکردم ، که اصلا دلم راضی نمیشد. در تمام این مدت هم " افوض امری الی الله " خوندم و سعی کردم که احساس و منطقم رو با هم همسو کنم. انشالله که تصمیم درستی گرفته باشم.

با مدیر مافوقم صحبت کردم و شرایط جدیدم رو به خاطر بارداری براش توضیح دادم ،که بسیار زیاد غافلگیر شد که تو این مدت اصلا متوجه این قضیه نشده بود و از اینکه تو این مدت دوماهه بعد از عید فشار کاری ام بیشتر شده بود خجل بود و خیلی زیاد ازم تشکر کرد.

من هم فرصت رو غنیمت شمردم و بحث مرخصی زایمانم و تاریخی که قراره برم رو باهاش مطرح کردم.

-     

بارداری قسمت های لذت بخش زیادی داره از خوردن دو تا دو تای هر چیز خوشمزه ای (به بهونه دو نفره بودن) گرفته تا ماساژ های آخر شب توسط همسر جان و از زیر بار کارهای خونه در رفتن به بهونه سنگین شدن! و لذت رای دادن در یه صف طولانی و طوووویل که البته برای من باردار فقط پنج دقیقه طول کشید.


-سه ماه شیرین تا بدنیا آمدن پسرکم باقی مونده ، سه ماهی که دارم برای تمام لحظات و روزهای سخت و آسون بعدش برنامه ریزی میکنم و خودم رو آماده میکنم. دعا کنید که شرایط خونمون هم مشخص بشه تا با چیدن وسایل سیسمونی پسرک تو اتاق خودش حسابی حالش رو ببرم.

-         تجربه دارها بیاین بهم بگین که دیگه باید به چه مسائلی فکر کنم؟؟!!!     

نظرات 2 + ارسال نظر
حوصله کن خواهیم رفت سه‌شنبه 9 خرداد 1396 ساعت 12:19 http://embrasser.blogfa.com

از اینکه مسئولیت جدید قبول نکردی خیلی تصمیم به جایی گرفتی ... واقعا وقتی بچه به دنیا بیاد میبینی اصلا ارزش نداره بخاطر کار حتی ده دقیقه بیشتر بمونی سرکار.
انشالا خونه دلخواهتون رو پیدا میکنین و کیف اشو میبری .
به چیزی جز لذت بردن از این لحظات خوب فکر نکن! من تجربه اشو دارم که بهت میگم :))

ممنون فنجون عزیز از تجربیاتت

آبگینه چهارشنبه 3 خرداد 1396 ساعت 10:19 http://abginehman.blogfa.com

بهترین تصمیم رو گرفتی. بنظرم تا دوسالگی گل پسرت مسولیت جدید قبول نکن٫ با خیال راحت از بزرگ شدن پسرت لذت ببر
خونه هم ان شاالله زودتر تکلیفش مشخص میشه
در رفتن از زیره کاره خونه که عااالیه. فقط نمیدونم چرا اینقد کف پاهام درد میکنه یعنی من فقط ماساژ کف پا میخام و بس
تجربیاتم از مشاهده وضعیت اطرافیانمه. من فقط به شرایط نگهداری نی نی بعده از اتمام مرخصی زایمان و اینکه به پرستار معتمد فکر کردم. البته اگه مامان یا مادرشوهرت بتونن تو این مساله کمکت کنن عالیه و خیالت راحت تره.
در مورده سیسمونی هم همه بهم توصیه کردن حتما حتما یه تخت کناره تخت مادر سفارش بدم که تا یکی دوسالگی نی نی بکارم میاد

ممنون آبگینه جان برام دعا کن
مامان و مادرشوهر گزینه های خوبین ، ولی من مادرشوهر بهم خیلی دوره و مامانم هم اونقدری بهم نزدیک نیست که بتونم هر روز نی نی رو بزارم اونجا و عصر برگردونم.
توکل بخدا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد