روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

روزهای شیرین الی...

الی هستم یه خانم شاغل خوشحال ، همسر جان را هم بسیااااااااار دوست میدارم.

فروردین 97

- اعتراف میکنم که از وقتی که میام اداره وقت بیشتری برای خودم دارم، ای بوک میخونم،  به سایتای مورد علاقه ام سرمیزنم ، گاهی وقت میشه و میتونم به دوستای قدیمیم بزنگم، گاهی هم به پوستم میرسم ،البته  خیلی کوتاه و در حد بضاعت شرایط محل کار  اعتراف میکنم که اگرچه بیخوابی یا کم خوابی بیشتری دارم ولی حالم بهتره، حال روحم بهتره....

- 4 روز دیگه پسرک شیرین من 9 ماهش رو تموم میکنه ، حالا مدام تو خونمون چهار دست و پا میره و خیلی دوست داره تا همه چیز رو کشف کنه ، دستشو میگیره به میز و صندلی و میخواد که بایسته ،علاقه خاصی هم به لپ تاپ و  وسایل آشپزخونه نشون میده


- جمعه گذشته پسرک رو بردیم باغ ایرانی ، با دیدن بچه ها و جوی های آب کلی از خودش ذوق کرد و جمعه هفته قبل ترش هم به همراه مامان اینا و داداش اینا رفتیم کاشان و  نیاسر ، تا حالا زیر بارون شدید و سرپا و هول هولکی ، وقتی توی کتونی تون کلی آب جمع شده جوجه کباب خوردین؟!! خلاصه که جای همگی خالی


بله بله پسرک رو بردیم داخل ماشین و البته که ایشون هم به تمام روشها متوسل میشد تا ما درش بیاریم بیرون

نظرات 2 + ارسال نظر
برکه سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 08:33

سلام الی جانم. پس شمام برگشتی سر کار. منم از فزوزدین برگشتم و کلی هم خوشحالم که برگشتم. خداییش منم از وقتی اومدم سر کار برای خودم وقت خالی پیدا میکنم. اما وقتی تو خونه بودم قط همه وقتم به بچه و پخت و پز و اینا میگذشت...

سلام عزیزم
آره واقعا ، ماها بدجور عادت کردیم به محیط کار
راستی ...گل پسرت رو کجا میزاری برکه جان؟؟؟

آبگینه سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 14:07 http://abginehman.blogfa.com

منم سرکار وقت اضافی میارم رسیدپی به پوست رو بگو ببینم چیکارا میکنی شاید منم بتونم کاری کنم
ماشاالله. چقد زود۹ماهه شد. پسرک ما که هنوز سینه خیز هم نمیره چه برسه به چاردست و پا. اوووووووونقد دوس دارم سینه خیز بره. برم از امروز باهاش تمرین کنم
چطوری تونستی با کتونی خیس جوجه بخوری! لااقل کفشاتو درمیاوردی

مجبور بودم ، میفهمی؟! در کسری از ثانیه کتونی ها پر از آب شد
انشالله به زودی گل پسر شما هم سینه خیز میره ، و باید بیفتی دنبالش ، زیر مبلا
یوگای صورت( حرکات کششی پوست) انجام میدم در محل کار آبگینه، سرچ کن تو نت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد